Wreszcie czuję, że żyję, czyli mój aktualny rozwój osobisty

Chciałbym poruszyć kwestię mojego rozwoju osobistego. Jak na 26 latka chyba zacząłem dość późno, ale jak to się mówi – „Lepiej późno niż wcale” i z tym muszę się zgodzić. Przeżywam teraz najlepszy okres swojego życia (chyba). Czuję, że żyję, mam świetną pracę połączoną z pasją – ROBIĘ TO CO KOCHAM… kto by tak nie chciał? No co, nie chciałbyś tak jak ja? Robić coś, co sprawia, że masz ogromny uśmiech na twarzy?

Zrozumiałem to. Jutro prowadzę aż 7 treningów personalnych ze swoimi podopiecznymi i co? I wiem, że to będzie cudowny dzień. Poznawanie nowych osób, budowanie relacji, zaufania. Mało tego – jestem odpowiedzialny za czyjeś samopoczucie i stan zdrowia – przecież po to do mnie przyszli. Wątpisz? Spróbuj, a się przekonasz :)

Odkąd stałem się trenerem personalnym (których teraz jest na pęczki), wiem, że to jest coś, co będę robił już do samego końca. Nie chcę niczego innego. Nie dość, że pracujesz ze świetnymi ludźmi, stajesz się również w pewnym sensie ich przyjacielem, kimś, kto ich wysłucha, doradzi i nie tylko w kwestii treningu. Ludzie się otwierają. Ja przez całe swoje życie byłem zamknięty w sobie, ale chyba o tym już wiecie. Wiecie również dlaczego tak było. Od 2 lat wszystko się zmieniło, poznaję nowe osoby, stałem się otwarty na nowe relacje, poznaję masę wartościowych osób, które pozytywnie wpływają na mój rozwój osobisty.

Wiecie co jest świetne? Że moja praca nie przeszkadza mi w budowaniu odpowiedniej sylwetki w przygotowaniach do zawodów. W przyszłym roku Mistrzostwa Polski, to już postanowione. Rok budowania masy mięśniowej (aż do końca grudnia) po to, by móc wszystko wyciąć i wyjść z życiową formą na scenę i zrobić swoje.

Rozwijaj się, twórz nowe rzeczy, bądź kreatywny i ciesz się z życia.

Zobacz również: Wiosenny detoks

Źródło: trenermaksym.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń?

Popularne w tym tygodniu:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Aerobiczna szóstka Weidera Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz